EZ A BEJEGYZÉS ÁTLÉPTE AZ 1300 MEGTEKINTÉST. KÖSZI!
Ulcd 15 Premier Krú: Absinthe
Alapok: Feliks, Titus a Zseni
A lemez hossza: 50 perc 50 mp
Tracklist:
01. Orgonatangó
02. Lokál
03. Magdolnácska
04. Köszönöm
05. Karnevál
06. Beindulunk
07. Faking gúd
08. Szó meni bjutiful görlsz
09. Lipót a Merkúcióval nyomja
10. Faking gúd (remix)
11. Thibald kihívása (skit)
12. Pusszikec vörld
13. A szesz megesz
14. A vélemény
15. Stáblista
16. Mindenki részeg / csatak
Belehallgatás:
Ulcd 27 Premier Krú: Triumvirátus
Alapok: Titus a Zseni, Mesteri Pécső, Trükkös Feliks
A lemez hossza: 54 perc 23 mp
Tracklist:
01. Intro
02. Régi szép idők
03. Veszteseximfóniája
(Titus fotóvideóklippje a 3. trekkre:)
04. Illegális hip-hop
05. Elkezdem
06. Sportwartburg
07. Fekete macska
08. Mekkora király vagyok
09. Fű alatt
10. Titus régiszép
11. Feliks egy balfasz
12. We are drunks
13. Leendő funk70 instrumix
PREMIER KRÚ
A név Mesteri Pécsőtől származik, egy mexületett, de soha nem alkotott csapat neve volt, amiben ő volt az egyik fő hangadó. Aztán ezt teljes tagváltással felhasználta, így keletkezett a Premier Krú itteni összeállása, mely már lemezeket is készitett (2-t): Mesteri Pécső, Titus Cassius, Petstar, Trükkös Feliks a klikk. Rajtuk kivül az első lemezt még 3-an szinesítik, de nem a rappelésükkel, csak beszólásokkal, amiből jutott bőven. Ők Kepi (Fucking good), P. Sanawad, és Ali Dew. Az első lemez alapkoncepciója az volt, hogy mi lenne, ha már lett volna rap az 1930-1940-es időszakban, vajon miről szólnának a dalok. Ez csak néhány szám erejéig működött, de hogy ebből lemez legyen, az mc-k és alámondók részegen elkövetett angol-magyar keverék nyelven előadott és rögzitett feltűnően semmiről szóló párbeszéd-részleteit összevágva, erre, és egyébként valamennyi dalra valódi tangó-lemezekről kivágott dallamokat és saját gyártmányú kemény elektro-beateket kellett összemixelni. a Beindulunk eredetileg egy, Brigantik (Diktátor kisregénye alapján) című Projektes film zenéje lett volna. Az első lemez 2005-ben készült, mikor az Absinthe Stúdiós filmjeink brutális ütemben, egymás után születtek.
A 2008-as második, és sajnos utolsó lemez nem volt ilyen összetett, viszont a szövegek annyira jól sikerültek, olyan erős jelentéstartalommal, mely magasan kiemelkedik az összes többi létező Renegát Projektes, ULCD-k közül: megszólal benne az élet maga, keserűség és sorsszerűség, valódi felnőtt tartalom, méghozzá erőlködés és okoskodás nélkül. A Régi szép idők és a Veszteseximfóniája (mely utóbbira később Titus fotóvideót készített) karizmatikus erejű számai zeneileg és szövegileg a legkifforrottabb az összes létező zenei anyagunkból, amit valaha képesek voltunk produkálni. Az album címe, a Triumvirátus egyszerűen hármunk (Titus, a Zseni; Mesteri Pécső; Trükkös Feliks) miskolci rap feletti uralkodásának tanúbizonysága. Leszarom hogy mekkora arcnak, meg beképzelt fasznak hívnak érte, ez egyértelműen a legjobb magyar raplemezeknek egyike, simán benne van az első 10-ben, és ha nem tetszik, egy CSICSKA vagy a valódi raphez. Az Illegális hip-hop eredetileg Titus szólóján virított volna, az alap 100%-osan az ő munkája, ha minden igaz, a Hattyú-ból vágott ki részleteket és zseniálisan eltalálta. Az Elkezdem Trükkös Feliks 4. szólójára ment volna, a Kockarap-re. Egy fikatrekk, a helyi erőket ostorozza, Korda György refrénbevágásával. A Sportwartburg Titus brilliáns ötlete, egy újfent soha több számot nem csinált krú, a Pepita nevű formáció első és utolsó dala, mely arra az alapkoncepcióra épült, hogy milyen lett volna a rap a 60-as évek végén és legkésőbb a hetvenes évek elején. Ebben a krúban Titus, Feliks és Pet* lett volna benne. A Fekete macska című trekk szintén a Kockarap-re ment volna, és ismét csak oltáshegyek vannak benne, Hofi közreműködő hátterével. Ez és az Elkezdem is 2007-es épphogycsak rákerült erre a lemezre, kicsit talán kilógnak a lemezről, de végülis miért ne lehetne, hogy van olyan trekk, ahol egyik másik tag nem reppel? A Mekkora király vagyok is ilyen, meg az Illegális hip-hopban se vagyunk mind, stb. A Mekkora király vagyok egy óriási bravúr, Mesteri Pécső egyben vette fel az egész trekket, mind a három versszakot, ráadásul 100% frísztájl!! Egyedül a refrén volt amit Feliks előre megírt és utólag felmondott. Elvileg ez is szólólemezen lett volna, Pécső szeretett volna egyet, de egyszerűen nem volt elég ideje, mert nem is nagyon akarta. A trekket, úgy néz ki, a maffiavezér Ali Dewnak dedikálta, trónról letaszító lendülettel. A Fű alatt alapját Dopeman személyesen csinálta. Persze nem nekünk, ezt le lehetett tölteni tőle egy alkalommal. A trekkben mindhárman ott vagyunk, Brancs-sztájlában toljuk, vagyis váltogatjuk egymást össze-vissza, és arról szól, hogy nem feltétlenül azok a jó repperek, akiknek elég sok pénzük van, hogy stúdióban dolgozzanak és elég ismeretségük hogy fellépegessenek. Ez a trekk RPA néven lett volna egy teljesen különálló lemez első trekkje, Renegát Projekt Allstarz - ez szól a refrénjében. Beatbox: Feliks, ének: Pécső. A szöveget közösen írtuk. A trekkek felvétele során rengeteget nevettünk, mert jópár baki született, amiket persze nem hagytunk veszni. A We are druks trekk még az első lemezről maradt le, ahol Titus, Kepi és P. Sanawad hullarészegen angolul beszélgetnek. A Pepita album következő trekkjeinek csak az instrujai maradtak meg, ezek közül csak az elsőnek volt címe: Trapéznadrádrág. A tagok közül Pécső és Titus kétfelé véglegesen elköltöztek Miskolcról, így a Premier Krú, mely név eredetileg Pécső agyából pattant ki még az F.O.H-s korában (legelső rendes rapcsapata, 2002-3 körül), csak azokkal az emberekkel nem valósult meg, itt ér véget (ismét).
Vége
Teljes diszkográfia:
1. Absinthe (2005)
2. Triumvirátus (2008)